Seksyen 6, Kota Damansara

by - January 22, 2010

Hari Jumaat, seperti biasalah aku & member satu opis gi jalan-jalan untuk habiskan masa 2 jam lunch hours kami. So, kami stop untuk window shop kat kedai 2 ringgit area Seksyen 6, kota damansara. Aku terpandang bende alah ni... kiut jugak...



Walaupun barang-barang harga dlm RM2 tp yang ni RM1 je...

Takde mahal pon & boleh la aku tempek kat peti ais aku. Part yang best gak, aku tengok banyak gerai jual makanan kat Seksyen 6 tu. Rupanya member aku cakap memang gerai kat sini selalu bukak. Kami je yang tak terperasan. Ada banyak pilihan dan sedap pulak tu. Pilihan aku, gerai makanan pasangan makcik dan pakcik dari Kelantan. betul-betul tepi shoplot dan ramai jugak golongan lelaki yang beli makanan kat situ. Aku siap tapau 5-6 lauk + Nasi = ~RM6 je...




You May Also Like

0 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.