Untuk Pertama Kalinya... Selamat Tahun Baru 2010

by - December 31, 2009

Untuk pertama kalinya dalam sejarah, aku menulis blog dalam Bahasa Melayu. Bukan apa, just rasa kadang2 tergeliat lidah nak buat segala-galanya dalam bahasa omputeh.

Cakap pasal 2010. Dah tahun baru rupanya....

Selamat Tahun Baru. Dah ada resolusi ke aku ni? Tak sure dan tak pasti...

Dalam 3 hari bercuti kat rumah sewa ni, rasanya sempat kot aku duk diam-diam kat rumah & buat resolusi baru aku.

Aku sebenarnya eppy sangat harini sebab opis announce harini keje half-day je. So, sebelah petang tu boleh la aku buat mende-mende berfaedah yang lain macam main playstation atau tgk CD pirate yang aku beli kat pasar malam semalam. Atau leh gak aku gi jenguk2 sport shoe yang murah....

Murah yang aku cakap tu at least dapat ganti sport shoe aku yang kena curik haritu. Alang2 ramai pencurik kat Ukay Perdana, lebih baik aku beli kasut 30 hinggit je.

Tengahari ni pulak bos aku nak belanja... bukan aku sorang tp dikira sebagai departmental lunch. So, okay gak la....kat Sri Melaka...nanti aku uploadkan gambar2 tu....




You May Also Like

0 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.