Pakej Rawatan Muka Pada Nilai Serendah RM50 Per Sesi!

by - December 15, 2010


Tawaran hebat pakej rawatan muka pada nilai serendah RM50 per sesi! Sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Digalakkan untuk bakal pengantin dan raja sehari. Bukan itu sahaja malah untuk semua peringkat umur, jenis pekerjaan dan juga jenis kulit. Penggunaan jenama terkemuka, di antara top 3 di dunia iaitu Artistry. Dari pembersihan dan urutan wajah menggunakan titik akupuntur kepada pelembapan kulit.


Pakej 1
Pakej Rawatan untuk Muka sahaja pada harga RM50
Mengambil masa selama 1 jam sahaja

Pakej 2
Pakej rawatan untuk muka, leher dan bahu pada harga RM60
Mengambil masa selama 1 ½ jam sahaja

Setiap pakej merangkumi,
1.       Analisa jenis kulit
2.       Rawatan penuh seperti yang disebutkan di atas
3.       Penggunaan sistem berlainan untuk jenis kulit yang berlainan, iaitu:
a.       Essential Balancing System
b.      Essential Hydrating System
c.       Pure White System I
d.      Pure White System II
e.       Time Defiance
f.        Crème L/X

Sekiranya anda memerlukan sesi tambahan untuk penggunaan sistem tambahan seperti untuk pembetulan titik jeragat atau rawatan mata, sila beritahu saya lebih awal.

Sila hubungi saya, Linda untuk masa dan tempat temujanji pada bila-bila masa melalui telefon +6(017)9396842 atau e-mel whizurl@digi.my.blackberry.com/ whizurl82@gmail.com



p/s: Pada masa akan datang, lebih banyak pakej-pakej yang menarik menanti anda seperti penggunaan Gua Sha Board untuk menaikkan kontur wajah secara sihat! Jumpa lagi ;)

Ingin mengetahui sedikit sebanyak mengenai Apa Itu Gua Sha? Baca di laman web berikut:
1) Gua Sha Therapy di http://www.acupunctureproducts.com/acupuncture_guasha.html
2) Jade Gua Sha Board di http://www.3dhealthstore.com/jade-gua-sha-board-slide.html







You May Also Like

1 comments

  1. Hi Whizurl, thanks a lot, its really worth it..i'm so excited after the facial treatment last tuesday.. :) never use the GuaSha before..tq..

    ReplyDelete

Please write your comment and thoughts peacefully.