Setia Kat Satu Jenama...

by - February 22, 2012

Harini at lunch time aku pegi Guardian at The Weld dengan harapan akan jumpa susu Qina, Isomil. Ingat nak ambik tin kecil dulu, takdelah membazir kalau dia tak sesuai dengan susu tu. Tapi frust betul sebab tak dijual kat situ. Jalan punye jalan, terpandang aiskrim Magnum perisa baru Choco-Cappucino. Tetiba rasa cam generous nak belanja kengkawan ditambah hari yang mulia ni. Perasaan makan Magnum memang seperti di awang-awangan di atas awan nano... You should try it!

Erk, jap tadi ada orang kol tanya pasal pakej facial treatment yang aku offer guna set Artistry. Aku setkan appointment tu to tomorrow night. Qina comel akan dijaga oleh partner jap. Mana la aku boleh tolak sharing produk bagus dengan customer. Sampai sekarang ni, kalau melintas depan Watson or Guardian, anak-anak dara, mak-mak dara semuanya cam dalam dilema mencari skin care dan make up yang sesuai dengan kulit masing-masing... <cam aku dulu gak, hehe>

Since sekarang ni aku dah beralih sepenuhnya pada Artistry both for skin care and the make ups, takde lagi da aku membazir masa kat kedai-kedai seumpamanya. Produk yang ada kat market sekarang ni bukannya ada consultant kesihatan atau kecantikan yang boleh explain kat aku cara guna sebetulnya, benefits of the product and the ingredients, demo ke, stats ke. Sume tu only based on advertising strategy je cam commercial breaks yang memang tunjuk anak dara atau mak dara yang dah semulajadi lawa.

Tapi dengan Artistry ni aku dapat belajar cara guna, tau kebaikan setiap ingredients dalam setiap produk, and etc. Kalau aku nak beli pun boleh siap transact online dan siap di deliverkan lagi. Time free, aku boleh gi skin health consultation/talk and workshop... <got free make-over as well!>. Sticking to one, aku memang loyal kat Artistry. Nama brand pun best, sesuai dengan aku yang sukakan art dan kind of artistic person as well. 

As for me, Artistry memang ada touch of art... 

You May Also Like

1 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.