Selamat Tahun Baru 2019!

by - January 16, 2019

Harap belum terlambat nak wish all Selamat Tahun Baru 2019! Tarikh harini dah masuk 16 Januari. Belum sempat nak langsaikan hutang tahun lepas, pejam celik dah masuk tahun baru. Wishlist panjang gile, so tak tahu tahun bila baru sempat langsaikan semua.



Malam ni cadangnya nak update online shop dengan latest number of stocks available. Sepanjang kat opis, berangan je nak buat macam-macam lepas balik keje, tapi bila dah sampai rumah, mata berat semacam... kalau melepak kat bilik tidur my minions yang ada aircond, memang syok je... mau tido terus sampai ke Subuh.



Pastu considering 22hb ni gaji pertama untuk tahun ni, terasa cm nak gi shopping kt IKEA Cheras. Every time aku ngn famili bersiap nak pegi IKEA, Qina, my 1st minion pn cakap "umi ni sikit-sikit IKEA, asyik pegi IKEA je". Haha! bukannye aku ni jenis gilakan IKEA pun, cuma since from single years, 2007~ aku dah stat beli perabot IKEA. Nak kata banyak spare money pun bukan, cuma tiap kali pegi, aku suka makan meatballs, the smell of pine wood, the environment yang susah nak dapat kt other shopping malls. Pastu, aku suka bawak balik small things like pegboard, small furnitures and storage yang easy to set up and dismantle. 

Enough with dreaming...

Memang tunggu masa nak balik je ni...


You May Also Like

0 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.