Payung. Paper Parasol Umbrella. Decor Umbrella. Wedding Umbrella. Fabric Umbrella. What else?

by - January 13, 2016

Harini, without any reasons, rasa macam nak sambung blogging. All this while, memang minat untuk blogging nearly zerorised. Maybe sebab aku dah tak berminat dengan mengarang... lagipun, keje kat opis membuatkan kreativiti aku makin pupus.... mana tidaknye, semuanya ikut instruction, Standard Operating Procedure (SOP) bagai...

Minggu lepas, ada sorang European customer asking about umbrella collection and she's quite interested nak tengok payung-payung corak lain pulak...kalau aku ada. Buat masa ni, aku hold dulu purchase of any new umbrellas memandangkan Tahun Baru Cina dah dekat...since most of umbrella manufacturers are in China, aku break for a while on restocking of inventory items. Production in China slowing down for a month or maybe can I say, cuti sepanjang Feb-Mac untuk sambutan perayaan dieorang. So, kalau nak order barang especially made in China, kene la order awal sebulan atau lewat Mac.

Seronok tengok koleksi payung yang aku ada, bukan setakat menambah warna dalam stok tetapi kerana minat berniaga semenjak kecil....can I say around 5 years old? hehe....lamanya minat aku... sepatutnya dah jadi jutawan terlajak laris dah (T_T).

Pasal payung....

Sesapa yang nak beli payung pelik-pelik untuk sebarang majlis, silalah bertandang ke laman web e-commerce aku ya...senang je boleh purchase terus kat sana...transaksi via MolPay, boleh pilih nak guna which online banking... 

Bayaran atas talian zaman sekarang ni dah canggih manggih...tambah pulak kalau thru registered channel, lagilah selamat. Check out photogrid yang aku buat kat bawah nie... kompilasi payung yang aku pernah jual. Kalau nak beli trus, go to this website, Whizurl's Shop.




Kalau yang nak order banyak-banyak/ wholesale purchase, atau nak jadi ejen, boleh la e-mail kat aku, whizurl82@gmail.com so that aku dapat issue quotation dan check stok ada ke tak...

Sekian dulu untuk harini...mata dah berat...

You May Also Like

0 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.