May 31st, 2011

by - May 31, 2011

Hari ini yang  terkesan dihati. Sambil melayan rasa bosan, 2 orang rakan sekerja mengajak aku ke café di The Weld. Bukak la dompet merah jambu, bukan main besar dompet tp x byk nota merah yg tinggal  sbb malas nak cucuk duit lagi. Next month nak pergi bercuti pula... macam biasa, x jadi ikut makan tengahari bersama mereka. Tapau jgk yang paling jimat. Tuan punye gerai yang jual nasi campur tu pun kesian nengok aku. 

“ai, kak... bukan slalu dengan geng ke?”, aku ni dalam hati, saja ramah ke ni... 
“taklah, mana ada geng. Selalu pun sorang je... geng2 mana nak dtg tapau cni. Dieorg slalu gi the weld atau pavi je. Tempat mahal2...” saja menjawab acuh tak acuh sebab mood swing aku dh lari tgk lauk sama since minggu lepas. 
“yeke? Ajak la geng skali next time.. “, ingat aku ni buat marketing free ke haper... 

naik ke pejabat, rasa cm ngantuk, nak makan pn x lalu, tgk keje sama je, mana x naik meluat.. dengan perut memboyot cenggini, dh x larat nk hardworking as always.. ceh! Memang angkat bakul!..hehe... lepas makan, mengantuk lagi. Teringin makan double-x tp lupa nak bawa le pule. Malas ambik satu, nk bawak and makan lagi satu. After getting pregnant ni, aku ambik banyak gak vitamin Nutrilite cam Iron Folic, Calcium Magnesium, B Complex, Bio C Plus. Alhamdulillah baby sihat je pas scan. Sekarang ni since asyk ngntk letih je, aku rasa nk tambah multivit double-x kasi tenaga. Sbb aku ni kaki mengemas & since alahan pn dh abis, boleh la aku update blog hari2. he2...Harap2 bby dlm perut ni x makin aktif pas makan tu, sbb skrg ni pn aku dh x lena tdo asyk kene tendang dr dlm je.. kalau baby boy, biar dia ada skill cm ronaldinho & baik cm Imam Muda.


Subhanallah Walhamdulillah ;)

You May Also Like

0 comments

Please write your comment and thoughts peacefully.