Customer Experience: Klinik Pakar Kanak-Kanak Shanaliza

by - March 05, 2012


Harini aku and hubby on leave, remember reading about our post the other day? when we are supposed to be in Kelantan tapi since all of us are not well, the plan is cancelled. So, pagi-pagi lagi both of us went to look for klinik pakar. Actually, feeling like going over to spital pusrawi tapi memandangkan orang mesti ramai, dan parking pon mahal, aku bawak cik comel gi Klinik Pakar Kanak-Kanak Shanaliza kat Wangsa Maju. Tempat tu tak jauh dari rumah aku dan our fav shop, Amway Shop. As the first timer there, kene register dulu and not need to call for appointment first. Registration fee is RM10.

Asalnya nak bawak bby Qina ke klinik biasa tp ubat banyak sangat ntah apa2. Risau dapat ubat banyak-banyak tp tak menjadi atau kot dia sakit lain plk. Demi first child ni, pe salahnya berkorban sket tambah pl fee ke klink pakar ni boleh claim from tpt keje. Whatever my thought is, aku kene bayar dulu beb. This clinic is no panel to any medical insurance whatsoever.

Turn cik comel is second from the queue... Doc ni memang terbaik lah. Partner pun masuk skali dalam  consultation room. Dia check temp and bagi nasihat macam2 kat aku, dan nasib baik cik comel just having a bad flu and slight fever. Best consultation I ever had and best med as well. Tu yang aku dok nunggu2 bila dia bagi bby nasal spray. Dah sampai rumah, cepat2 aku bagi cik comel and dia terus okay. Alhamdulillah... Ramai jugak couple yang muda2 kat klinik tadi, indicating that klinik tu memang bagus as what I'm expected. Total bill (registration fee + consultation + fee) is RM95.

Bagi sapa2 yang berkenan nak berkunjung ke klinik tu, ni maklumat die...

KLINIK PAKAR KANAK-KANAK SHANALIZA
70, Jalan 1/27F, Pusat Bandar Wangsa Maju, 53300 Kuala Lumpur
Tel : 03 - 4149 6660 | Fax : 03 - 4149 6661
Isnin - Rabu : 9.30pg - 12.30tghr | 6.30ptg - 8.30mlm
Khamis - Jumaat : 9.30pg - 2.30ptg
Sabtu : 9.30pg - 12.30tghr
Ahad & Cuti Umum : Tutup

Doc biasanya masuk lambat around 10.30 to 11.00pg, so register dulu and pegi makan dulu then masuk balik pn boleh. Yang penting, kene call for an appointment first ya!


p/s: Diri sendiri demam leh makan obat, anak demam, dua-dua tak tido malam...

You May Also Like

0 comments